De la Moscova, pentru Romania
In perioada 24-30 ianuarie 2016, doamna Corina Martin – Preşedinte Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România si Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării, domnul Dragoş Gociman – Vicepreşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării, impreuna cu reprezentantii Camerei de Comert si Industrie Tracia, se află la Moscova, unde au demarat o campanie de promovare a destinatiilor romanesti pe piaţa rusă, aşa cum am anunţat în comunicatul de presa din noiembrie 2015, pe care il regasiti la linkul urmator:
http://www.capital.ro/corina-martin-romania-trebuie-sa-profite-de-conflictul-romania-turcia-putem-deveni-o-atractie-turistica-pentru-rusi.html
In cadrul intrevederilor bilaterale cu reprezentantii touroperatorilor si ai celor mai importante asociatii de turism din Rusia, au fost identificate masurile imediate ce urmeaza a fi intreprinse, in vederea cresterii circulatiei turistice intre Romania si Rusia. Reprezentantii romani au propus demararea uui proiect-pilot comun „DESCOPERA ROMANIA” care presupune printre altele organizarea de infotripuri gratuite pe litoral, in Delta Dunarii si in alte destinatii romanesti, pentru touroperatorii rusi, actiuni comune de promovare si marketing, conferinte de prezentare si promovare a Romaniei si a destinatiilor romanesti ce vor fi organizate pe teritoriul Rusiei.
Delegatia romana va continua seria de intalniri cu reprezentantii pietei ruse in vederea cresterii fluxului turistic intre cele 2 tari, prin actiuni comune ale Federatiei FAPT, Asociatiei Litoral – Delta Dunarii si Camerei de Comert si Industrie Tracia.
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România si Presedinte Asociatia Litoral – Delta Dunării: „In anul 2015 aprox. 6 milioane de turisti rusi si-au facut vacantele in Turcia si Egipt, destinatii in care au cheltuit in medie 1000 euro pe pachetul de vacanta si inca 1000 euro/persoana la locul sejurului. Romania reprezinta o alternativă pentru turistii ruşi, având în vedere actuala conjunctura de piata. În acest sens, Federaţia F.A.P.T. impreuna cu Asociatia Litoral – Delta Dunarii, Camera de Comert si Industrie Tracia au demarat de ieri o campanie de promovare şi de marketing destinata pieţei ruse. Romania are un potential turistic urias, care prezinta interes in acest moment pentru touroperatorii si turistii rusi, iar misiunea noastra aici este sa valorificam acest potential, motiv pentru care demaram acest proiect pilot, care va cuprinde promovarea mai multor tipuri de pachete turistice in Romania: turism balnear, de business, leisure, cicuite, turism activ (de vanatoare, pescuit, etc.), pachete combinate litoral si Delta Dunarii, vacante pe litoralul romanesc si la munte.”