Rețeaua de agenții TUI TravelCenter/Eurolines depășește cifra de vânzări de 100 milioane Euro Avans de 30% față de 2016
* Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, s-a majorat în 2017 cu 20 % şi a ajuns la 150 milioane euro.
* Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 50 % faţă de 2016. Pentru TUI TravelCenter, creșterea vine în special din majorarea vânzărilor pentru destinațiile din zona mediteraneană (Grecia, Turcia, Spania, Cipru, Malta) și pentru cele exotice. Destinații exotice precum Thailanda
(cu un avans al vânzărilor de peste 100%), Maldive, Rep. Dominicană, Mexic, Sri Lanka și Tanzania sunt tot mai
căutate de către români pentru că sunt din ce în ce mai accesibile. Prețurile au scăzut față de acum 7-8 ani,
puterea de cumpărare și disponibilitatea românilor de a călători tot mai departe sunt mai mari. De exemplu,
prețul pachetelor pentru Krabi, Thailanda, pornește de la 559 euro/pers (avion, cazare la hotel 3 stele, mic dejun și
transfer), tarif comparabil cu cel pentru o vacanță în Grecia.
6 ANI DE TUI TRAVELCENTER IN CIFRE
* Creşterea de la 26 milioane euro cifră de vânzări în
2011 la 100 milioane euro în 2017.
* Majorarea numărului de agenţii de la 52 la 80.
* 12 destinaţii în regim charter în parteneriat cu TUI
în Turcia, Grecia şi Spania și 23 de curse săptămânale
cu plecare din principalele orașe din țară.
REZULTATELE PRINCIPALELOR COMPANII DIN GRUP
– TUI TRAVELCENTER va finaliza anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100
milioane de euro.
– Chiar astăzi inaugurăm o nouă agenție TUI TravelCenter în Centrul Comercial Shopping City din
Râmnicu Vâlcea, după o investiție de aproximativ 50.000 de euro. Cele 80 agenții TUI TravelCenter şi Eurolines
alcătuiesc cea mai mare reţea din România.
– Anul 2017 a marcat șase ani de prezenţă în România a celui mai puternic brand de turism din lume, TUI, al cărui
reprezentant unic în România suntem.
– Parteneriatul cu FlixBus, demarat în septembrie 2017, a condus la creșterea până la 2.000 a numărului de
destinații accesibile, în fiecare zi, din România către Europa.
– NOVA TRAVEL, tour-operatorul Grupului Eurolines, a avut în 2017 o cifră de vânzări de 12 milioane de euro, în
creștere cu 14 % faţă de nivelul din 2016. Nova Travel a organizat în sezonul estival 2017 curse charter marca TUI
către cele mai iubite destinaţii estivale, respectiv către Grecia (insulele Creta, Rodos, Corfu, Santorini şi
Zakynthos), Turcia (Antalya) şi Spania (insulele Tenerife, Mallorca). A organizat până la 23 de plecări pe
săptămână din Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara. În luna mai 2017, Nova Travel a încheiat o
poliță de asigurare în caz de insolvență/faliment în valoare de 150.000 USD, triplând benevol suma minimă
prevăzută de lege.
– DANUBIUS TRAVEL, tour-operatorul Grupului Eurolines din Constanța, a avut o creştere de aprox. 45% a cifrei de vânzări în anul 2017, comparativ cu anul 2016, depășind nivelul de 20 milioane euro. Danubius Travel a lansat
Cruise-Link, o platformă de rezervări în timp real a croazierelor destinată exclusiv partenerilor B2B. Practic,
Cruise-Link integrează itinerariile marilor linii de croazieră (momentan 14 la număr, din care MSC, NCL, COSTA,
PULLAMANTUR, ROYAL CARIBBEAN, etc) și oferă atât accesul instantaneu la sistemele operatorilor de croaziere cât și suportul 24/7, în limba română.
– GREEN VILLAGE RESORT din Sfântu Gheorghe, Delta Dunarii va încheia anul 2017 cu o cifră de vânzări de aprox. 2,2 milioane euro, cu 22 % mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut în 2017 cu 10 % comparativ cu 2016, la peste 11.000 persoane.
PLANURI PENTRU 2018
Grupul Eurolines își păstrează focusul pe invesțiile în tehnologie și digitalizare prin dezvoltarea platformelor sistemelor de rezervări, invesțitii într-un sistem CRM, automatizarea proceselor interne și, nu în ultimul rând, în continuarea invesțiilor masive în siteul www.tui-travelcenter.ro.
TUI TravelCenter are ca obiectiv creșterea calității serviciilor de consultanță în agenții prin implementarea
unui nou sistem de gestiune a relației cu clienții care să permită o mai bună analiză a datelor despre turiști
și preferințele lor de vacanță.
De asemenea, si-a propus creşterea ponderii vânzărilor on-line, care reprezintă sub 10% din total în acest
moment. În următorii 5 ani, ținta este ca vânzările on-line să atingă 40% din vânzările totale.
GRUPUL SI COMPANIILE IN 2018
– TUI TravelCenter și-a bugetat pentru 2018 o creștere de 12% a vânzărilor.
– Pentru 2018, Green Village Resort şi-a propus o cifră de vânzări mai mare cu 15% față de nivelul din 2017 şi
continuarea investiţiilor în valoare de 300.000 euro.
– Nova Travel estimează pentru 2018 o cifră de vânzări de 13,1 milioane de euro, plus 6 % comparativ cu nivelul din
acest an. În 2018, Nova va introduce în oferta sa o cursă charter nouă către Cipru, va crește numărul total de
locuri disponibile cu 30% față de 2017 și va inaugura noul parteneriat cu SUNEXPRESS (charter Lufthansa –
Turkish Airlines) pe ruta București-Antalya. Pentru cursele charter din 2018, Nova Travel își propune un grad de
ocupare de minimum 95%.
– Pentru Danubius Travel este așteptată o majorare de 40 % a cifrei de vânzări în 2018, până la nivelul de 29
milioane de euro, obținută din creșterea vânzărilor pe cele 2 platforme: hotel-link.ro și cruise-link.ro.
– Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări comparativ cu 2017.