Sistem audio ghizi de inchiriat

Cauta interviu turism

  • Categorie

  • Anul si luna
  • Persoana
  • Compania


AGI - Asociatia Ghizilor InfoTravelRomania

Acasa - Interviuri - Impresii si opinii ITF Targul International de Turism 21-24 octombrie 2004

Impresii si opinii ITF Targul International de Turism 21-24 octombrie 2004

Data publicare: 25 octombrie 2004
Categorie interviu: Targuri turism

InfoTravelRomania: Impresii si opinii de la acest targ

Agentii Turism - ITF: 1.UMAY TOURS/ Turkey - www.umay.net Mr. Demir Unsal - Director :
" I have been in the romanian market for nearly eleven years when the market was very naive when there was no competition and the privat enterprise of romanian travel companies was just growing but now my observation for the last two-three years regarding the romanian market- there is a big competition now and there are one or two big monopolly for every single destination like Turkey, Greece, Italy, Spain and the small companies are dissapearing and, for instance, when I first sought to working with companies from Romania....all over the country I have more than forty forty-five....but now, almost all of them disapeared and all small companies are selling the products of big monopoliests, big tour-operators, in exchange for a limited comision but they lost their identity, they don't have any identity anymore, because the product they are selling is somebody's else's product, they don't have their products anymore and, I also noticed that, the romanian people who knows who can afford to travel and have been to Turkey for several times, so now they are looking for alternative destination like Spain, Italy and so one, and they are now these days, I think,less interest in Turkey - as a holliday destination, where I come from, is completely a different destination, not for each holliday only, but because of its rich culture, its arheological values, the life-style of turkish people, food , and rich variety of the products that it provides for the tourists at a very reasonable price, so we are hoping to get our traditional romanian tourists back to Turkey in larger numbers, we still have some, but it is not enough number of romanian tourist we are having nows days".

"Am fost pe piata romaneasca de aproape 11 ani, cand piata era foarte naiva si nu exista competitie, iar initiativa privata a companiilor romanesti de turism era doar in crestere, insa acum, dupa observatia mea in ultimii doi-trei ani in ce priveste piata turistica romaneasca, exista o mare concurenta si 1-2 mari companii ce detin monopol pentru fiecare destinatie ca Turcia, Grecia, Italia, Spania, iar micile companii dispar si, de exemplu, cand am cautat la inceput sa lucrez cu companii din Romania am avut mai mult de 45 de agentii colaboratoare, dar acum aproape toate au disparut si micile companii vand produsele marilor companii monopoliste/ mari tour-operatori, in schimbul unui comision limitat, dar ele si-au pierdut identitatea, nu mai au o identitate, pentru ca produsul pe care il vand este produsul altcuiva, ele nu mai au propriile lor produse.

De asemenea am observat ca, romanii, care se stie ca isi pot permite sa calatoreasca si au fost in Turcia de mai multe ori, astfel incat acum cauta alte destinatii ca: Spania, Italia si asa mai departe, sunt in aceste zile , cred, mai putin interesati de Turcia - ca destinatie pentru concediu, dar de unde vin eu, este o destinatie complet diferita, nu numai pentru fiecare concediu, ci datorita culturii sale bogate, valorilor sale arheologice, stilului de viata al poporului turc, alimentatiei si marii varietatii a produselor pe care le ofera turistilor la un pret foarte rezonabil, astfel incat noi speram sa recuperam turistii romani traditionali inapoi in Turcia in numar tot mai mare, cu toate ca avem o parte, dar nu este un numar suficient al turistilor romani pe care ii avem in aceasta perioada".

2 .KARSTOUR - Raluca Gheorghe:" Oferta agentiei KARSTOUR cuprinde destinatii ca: Ungaria, Austria, Malta,Grecia,Turcia, Cipru, Finlanda - Laponia pentru Craciunul si Revelionul acestui an.Programul cu Laponia este realizat impreuna cu un mare touroperator din Finlanda si se refera la un pachet de 5 zile, la o intalnire adevarata cu Mos Craciun la Rovaniemi sau la Kemi.
- Cat costa acest pachet?.. Acest pachet costa 1.300 E / persoana in perioada Craciun/ Revelion dar el exista si inainte de aceste perioade la o valoare de 900 - 950 E/ persoana depinde de categoria hotelului si de pachetul integral de servicii solicitat de catre turist.
- O impresie despre acest targ?..Ma asteptam sa gasesc mult mai multe agentii tour operatoare de mare importanta ..
de catva ani la rand participa cam aceleasi firme, cea ce ma face sa cred ca in urmatorii ani va ramane ca destinatie preferata tot Turcia si Grecia.
- Ce sugestii aveti pentru organizatori ?..o promovare mai puternica a targului si o organizare mai buna, in asa fel incat, toate firmele de turism din Romania sa stie ca pot participa si sa promoveze in timp real".

3.ROMADRIA CONFORT - www.romadria.ro - Adrian Tudosescu:" La aceasta editie am observat foarte multe agentii de turism noi, multe agentii din Grecia - cea ce inseamna ca anul viitor concurenta va fi mult mai stransa!".

4.MAREEA din Deva - Andrea Hanna Florea:" Targul a fost eficient din punct de vedere al agentiilor de turism in special pentru tour operatori. Noi suntem o agentie de turism din Deva, tour operator pe Slovacia..destinatia iernii, iar pentru vara tour operator pe litoralul romanesc.La acest targ promovam in special Slovacia, deoarece cererea este foarte mare iar ofertele noastre sunt pentru toate buzunarele.

Pe site-ul nostru www.mareea.ro se pot gasi toate informatiile si detaliile necesare, mai avem si consultanta on - line.. oricine aceseaza site-ul si are o intrebare primeste raspunsul in cateva secunde de catre unul dintre agentii nostri.Rezervarile se pot face tot on - line.

Dorim sa oferim turistilor noastri o vacanta cat mai frumoasa, cat mai placuta si sa goleasca cat mai putin buzunarul.
- Este prima participare la acest targ?.Nu, nu este prima participare la targ!.Este a treia participare la targ din partea agentiei noastre. Consideram ca este foarte bine sa participi la un targ de o asemenea importanta si sa ne facem publicitate prin diferite mijloace. Este un targ de imagine, dar si de contractari si de imbunatatire a relatiilor cu partenerii nostri".

5.www.skiresorts.ro - Codrut Valentin Precup:"In opinia noastra acest targ a fost OK.Am stabilit contacte, parteneriate, mai multe decat iarna trecuta.Suntem multumiti si vom participa la urmatoarele editii.

- Ce aduce nou in acest sezon www.skiresorts.ro? oferte mult mai flexibile pentru agentiile de turism, module noi de lucru intre turisti si agentii, turisti si hoteluri, stratul de zapada in timp real din mai multe statiuni( valabil de la 01 decembrie 2004), a aparut ghidul statiunilor de ski in varianta off line, harti, materiale informative din zonele schiabile, am introdus un modul de magazin on - line pentru echipamente de ski si snowboard unde producatorii isi pot prezenta oferta..
- Unde pot gasi turistii aceste harti cu statiuniile de schi?..hartile vor fi distribuite in toate zonele schiabile, in punctele cheie: de informare turistica, la telecabina, in cluburile si asociatiile de profil.

6.CLUBUL DE TURISM PAS INTINS www.pasintins.go.ro - Daniel Gheorghe : "Am constatat o prezenta mai mare atat a vizitatorilor cat si a expozantilor fata de editia precedenta.Materialele de promovare ale societatiilor de turism se prezinta mult mai bine ca grafica, oferta este bogata, preturi foarte diferentiate pentru Craciun si Revelion.
- Ce sugestii si observatii aveti fata de organizatori ?..in primul rand preturile sunt cam mari la preparatele culinare si nu stiu cat de calitative sunt?..sonorizarea in unele momente este neclara si nu se aude ce se spune la radio.

7.ONIRO din Ploiesti - Mariana Onea:" Anul acesta este special prin faptul ca la standul nostru a fost o foarte mare cerere de programe..atat pentru Romania cat si externe; un alt lucru pe care l-am sesizat: participarea agentiilor tour- operatoare straine nu prea sunt prezente.
- A fost sau nu eficient acest targ?.. ca eficienta nu pot sa spun acum. Dupa terminarea targului vom face o evaluare si vom vedea daca a fost sau nu eficient.
- Este un targ de imagine sau nu?.. depinde care iti este scopul. Pentru noi este un targ comercial dar nu neglijam imaginea.
- Aveti ceva de reprosat pentru ROMEXPO, sugestii sau propuneri?..Eu nu reprosez !.dar o sugestie trebuie sa dau:din punct de vedere al deplasarii materialelor din parcare si pana aici la stand am intampinat multe greutati.Au fost alfel divizate spatile de parcare si neavand carucioare a trebuit sa caram in brate kilograme intregi de materiale..A fost foarte greu!.

Imagine 1

Citeste alte interviuri

Citeste alte interviuri din categoria Agentii de turism Asigurari turism Asociatii turism Birouri turism Carduri Cluburi turism Companii aeriene Companii transport Diverse Ghiduri turistice Ghizi de turism Hanuri Hoteluri Inchirieri masini Incoming Romania Ministerul Turismului Pensiuni Reviste turism Site-uri Targuri turism


Comentarii despre pagina: