Conditii avion Tunisia
  Home|Asociatii turism|Linkuri turism|Stiri|Targuri turism|Reviste turism|Hoteluri Bucuresti|Fotografii |
  Agentie turism |Asigurari medicale | Companii autocar | Companii aeriene | Spatiul Schengen | Pasaport |
  Facultati turism | Cursuri turism | Bibliografie | Birouri turism | Centre de informare | Manifestari/expo | Chestionar | Contact
Litoral 2016 Grecia| Oferte litoral 2016 Grecia | Oferte litoral 2014 Romania| Cazare litoral Romania
vrem un like! blog INFOTRAVELROMANIA Twitter InfoTravelRomania YouTube InfoTravelRomania
 
   
OFERTE
TUNISIA 2007

oferte TUNISIANA TRAVEL

Circuite Tunisia[2]
Excursii Tunisia[6]
Sejururi Tunisia[34]
Oferte speciale Tunisia
Interviu Tunisiana Travel
Conditii zbor
Despre Tunisia
Harta Tunisia
Obiective turistice
Fotografii Tunisia
Forum de discutii despre Tunisia
Foto Tunisia


TUNISIANA TRAVEL
Adresa: Agentia Mosilor - Calea Mosilor nr.96, Bucuresti
Tel: 021 - 311.32.92 | 021 - 311.49.05 | Fax: 021 - 311.32.91
e-mail: office@tunisiana.ro


Agentia Jiului: Str. Jiului nr. 2-4 sector 1, Bucuresti
tel 0788 - 063.281 | tel 0788 - 063.282 | e-mail: jiului@tunisiana.ro

web site: www.tunisiana.ro

Conditii avion Tunisia

TUNISIA - Conditii de zbor

1. CONTINUT

Prezentul document are ca scop definirea si specificarea regulilor corespunzatoare care trebuiesc urmate pe durata tuturor zborurilor companiei NOUVELAIR.

2. ARIA DE APLICARE SI INDATORIRILE

Acest manual va fi aplicat de catre toti agentii NOUVELAIR.
Aceste proceduri contureaza in special cateva aspecte precum manuirea anumitor bagaje, tratamentul anumitor pasageri si alte situatii delicate.

3. APLICAREA SI PUNCTELE DE REFERINTA

Versiunea in limba franceza.

4. CONDITIILE DE ACCEPTARE A CUPOANELOR DE ZBOR (BILETELOR)

Sunt acceptate la check-in numai cupoanele companiei de zbor. Orice alt cupon nu va fi acceptat decat cu stampila companiei.
Orice cupon zgaraiat nu va fi acceptat la biroul de check-in decat in cazul aprobarii prin stampila a companiei.
Toate cupoanele de zbor trebuie trimise biroului NOUVELAIR prin posta comuna sau postafara nici o intarziere.

5. SECTORUL NEFUMATORI

Toate zborurile NOUVELAIR sunt in regim de nefumatori.

6. REPARTIZAREA LOCURILOR

Toti pasagerii sunt asezati in ordine in toate zborurile NOUVELAIR. Scaunele gratuite sunt valabile doar in cazul zborurilor care nu au mai mult de 50 de pasageri.

7. DESCHIDEREA BIROULUI CHECK-IN

Birourile de check-in se deschid de obicei cu doua ore mai devreme inainte de decolare.


8. INCHIDEREA BIROULUI CHECK-IN

Biroul de check-in se inchide cu 40 de minute inainte de ora plecarii. Orice inregistrare dupa perioada stabilita se va supune unui raport scris ce va fi trimis Managerului de Calitate la urmatoarea adresa de mail: adnene.hichri@NOUVELAIR.com.tn sau la urmatoarea adresa SITA: MIRDIBJ

9. PRE-IMBARCAREA

Familiile insotite de copii cu varsta sub 5 ani si pasagerii care au nevoie de asistenta speciala sunt imbarcate fie primele sau ultimele.

10. EXCESUL DE BAGAJ

In concordanta cu contractul commercial, fiecare pasager are voie sa trabnsporte 20 kg, ca bagaj gratuit. Ceea ce depaseste greutatea gratuita permisa se va taxa cu 6,5 Euro pe kg, cu exceptia CDG-ului care se taxeaza cu 7 Euro.
Bagajul permis pentru copii este de 10 kg.

· BAGAJUL SPECIAL

Taxa pe bagajul special se calculeaza pe ruta dus=intors.

Wind surf : 38 euro
Placa de Surf: 31 euro
Echipament pentru scufundare: 31 euro
Bicicleta: 31 euro

Orice alt echipament sportive se va taxa ca exces de bagaj. Cantitatea permisa se va deduce din greutatea totala a bagajelor.
Gentile de golf nu se taxeaza in toate zborurile NOUVELAIR.
Unii tur operatori au contracte speciale. Agentii NOUVELAIR sunt informti automat referitor la aceste contracte.

Bagajele de mana gratuite

· Un cosulet pentru bebelusi
· Un scaun cu rotile sau o pereche de carje, sau orice alt instrument destinate persoanelor cu handicap
· Un caine insotitor
· Un bagaj de mana care nu trebuie sa depaseasca dimensiunile ( 55 x 40 x 20 ) cm si o greutate maxima de 5 kg

11. ARTICOLELE NEPERMISE

Urmatoarele articole NU SUNT PERMISE in cabina si nu trebuie niciodata atasate bagajelor de mana : cutite, foarfece, pila de unghii, jucarii asemenatoare armelor de foc etc.

12. INSTRUMENTELE MUZICALE

Instrumentele muzicalepot fi premise la bord daca sunt transportate in support.
Violoncelul este permis daca este bine legat pe un loc rezervat special si platit cu acest scop.
Pasagerul este pre-imbarcat o data cu violoncelul.

13. TRANSPORTUL DE ANIMALE

Numai animalele care pot fi transportate in cargo-ul avionului pot fi acceptate si inregistrate ca bagaj. In unele cazuri pot fi luate in cabina alaturi de pasageri.

Animale inregistrate ca bagaj

· Se impune o rezervare;
· Animalul va trebui transportat intr-un container care sa corespunda specificarilor "Regulamentelor IATA privind animalele vii " ;
· Animalul este taxat ca exces de bagaj separat de accesul gartuit al pasagerului;
· Vor fi luate in consideratie certificatele de vaccinare si regulamentele de sanatate ale tarii respective;

Animalele de companie transportate in cabina

· In mod special animalele de companie, precum cainii mici, pisiscile, pasarile si cainii insotitori pot fi tinute in cabina avionului.
· Greutatea animalului de companie nu trebuie sa depaseasca 5 kg.
· Animalul de companie trebuie sa stea intr-un container corespunzator cu un sistem de inchidere potrivit si care sa fie prevazut cu orificii suficiente pentru ventilatie.
· Cusca cainelui nu trebuie sa depaseasca dimensiunile maxime permise pentru bagajul de mana (55 x 40x20 cm) si trebuie plasata sub scaunul pasagerului.
· Animalul de companie va fi taxat ca exces de bagaj, CU EXCEPTIA cainilor insotitori.
· Cainele de companie poate fi acceptat in cabina daca avionul este incarcat cu mai putin de 2/3 din capacitatea sa in cazul in care animalul respectiv nu deranjeaza pasagerii. In orice caz, cainele trebuie sa poarte botnita si sa fie corect tinut in lesa.
· Pasagerii cu animale de companie transportate in cabina nu trebuie sa ocupe locurile din apropierea iesirii de urgenta.
· In cadrul aceluiasi zbor, numarul animalelor de companie nu trebuie sa fie mai mare de 4 la bordul oricarui tip de aparat de zbor (A320 &MD).

14. PASAGERII CU HANDICAP

Aeroportul trebuie informat cu 48 de ore inainte de zbor asupra pasagerului cu handicap sau asupra pasagerului care necesita asistenta speciala la imbarcare/debarcare.

15. MINORII NEINSOTIT (MN)

· Numai copii peste 4 ani au voie sa calatoresca neinsotiti .
· Aeroportul trebuie informat cu 48 de ore inainte de zbor asupra MN.
· Toti MN trebuie sa aiba asupra lor toate documentele necesare zborului si anume biletul de calatorie, documentul oficial cerut de autoritatile in masura pentru plecari si sosiri, autorizatia parintilor etc.
· O dispensa ce urmeaza a fi semnata de persoana insotitoare (vezi anexa 7)
· La bord, MN trebuie asezat langa un adult.

16. FEMEILE INSARCINATE

Pana in luna a sasea de sarcina, o femeie insarcinata poate calatori fara vreun document medical sau limita de raspundere. Incepand cu luna a 7 a, pasagerul trebuie sa completeze o dispensa (vezi anexa 5) plus un certificate medical adus la zi, emis cu cel mult 7 zile inainte de zbor.

In luna a 9-a nu are voie sa zboare decat in cazul in care este insotita de un medic.

17. TRANSPORTUL PERSOANELOR DECEDATE

Transportarea unei persoane decedate este posibila dupa ce s-au indeplinit toate formalitatile Departamentului Comercial al NOUVELAIR SITA: MIRCCBJ, e-mail: karim.dahmani@NOUVELAIR.com.tn,
Fax: 216 73 520 666
In A320 persoana decedata va fi transportata in cala 1.

18. PRIZONIERII SI DEPORTATII

Nu sunt acceptati la bordul zborurilor NOUVELAIR.

19. PASAGERI CU INTERDICTII

Vezi articolul "Tratamentul persoanelor cu interdictii".

20. TARGA

Nu sunt premise in zborurile NOUVELAIR.

21. OXIGENUL TERAPEUTIC

Este permis la bord daca:

· Este autorizat pentru tipul SCOTT 9700 (5500 - 5600 - 9800) sau SCOTT aviox
Simplu sau dublu.
· Cantitatea de oxygen este suficienta pe tot parcursul zborului (3101 sau 32 501)
· Pasagerul este insotit de o alta persoana care stie sa folosesc acest tip de oxygen. In alte conditii, trebuie completat un formular special de catre pasagerul insusi (vezi anexa 7)

22. SITUATII SPECIALE

In cazul intarzierilor, NOUVELAIR trebuie sa asigure tuturor pasagerilor aperitive sau o masa in concordanta cu perioada zilei, in functie de durata intarzierii si de perioada de cand pasagerii au plecat de la destinatie sau hotel si timpul in care au ajuns la aeroport.

A se tine seama de urmatoarele intervale:

0h -02h Nimic
02h -03h Aperitive
03h -04h Gustari+Aperitive
04h -06h Masa corespunzatoare
Mai mult de 6 ore Cazare

In orice caz, aeroportul respective trebuie sa informeze principalul Operator NOUVELAIR (MIROOBJ) si trebuie sa primeasca permisiunea sa pentru diversele actiuni ce urmeaza a fi savarsite.

Raportul privind neregularitatile legate de bunuri (RNB)

In cazul disparitiei bagajelor sau a distrugerii acestora, trebuie sa se intocmeasca imediat un Raport privind neregularitatile legate de bunuri de catre agentul operational. In cazul unui bagaj deteriorat se va intocmi un RNB la cel mult 7 zile dupa sosire. Pasagerului I se vor da niste formulare speciale (vezi anexele 2 si 3) pentru a-l informa cum trebuie sa procedeze in cazul in care se intampla un astfel de incident.
Rambursarea se va face conform "regulilor Conventiei de la Varsovia)

Articolele fragile, perisabile si de valuare

NOUVELAIR nu este, sub nici o forma, responsabil pentru urmatoarele articole inregistrate in cargou:
Articole fragile sau perisabile

Bani, bijuterii, orice metal pretios
Acte de proprietate, capital si actiuni, documente comerciale
Orice alt articol de valuare
Medicamente pentru uz personal

23. PASAGERII CU BILETE GRATUITE (PAD)

Inregistrarea

Toti PAD trebuie sa se prezinte la biroul de check-in pentru a fi inregistrati, nu mai tarziu de 60 minute inainte de ora fixata pentru decolare.
Persoanele PAD sunt inregistrate dupa durata limitata de inregistrare. Vor urma dupa toti pasagerii cu rezervare si daca mai sunt libere locurile comerciale. Totusi, locurile gratuite pot fi alocate conform intelegerii cu Capitanul Operational, in conformitate cu regulile companiei.
PAD pot fi acceptate doar daca documentele lor de zbor sunt in concordanta cu regulamentele companiei si dupa prezentarea unui act de identitate.
Din motive de siguranta si asigurare, nu se va accepta un bilet pentru o alta ruta decat cea mentionata. Totusi, departamentul interline ( MIRCVBJ/MIRDIBJ/sau MIROOBJ) isi rezerva dreptul de a emite un telex in atentia aeroportului pentru derogare.

Lista prioritara

Prioritatea la imbarcare se face dupa cum urmeaza:

1. Orice persoana desemnata de Conducerea Generala (MIRDGBJ). Se va trimite la aeroport o notificare scrisa speciala .
2. Echipajul care preia zborul la destinatie
3. Angajatii companiei care calatoresc in interes de serviciu
4. Echipajul din carlinga detinatori ai biletelor GPNT
5. Echipajul din cabina detinator al biletului GPNC
6. Angajatii companiei in vacante detinatori ai biletului ID00
7. Angajatii companiei in vacante detinatori ai biletului ID90
8. Membrii familiei angajatilor detinatori ai biletului ID00
9. Membrii familiei angajatilor detinatori ai biletului ID90
10. Alte personae

Ordinea cronologica de inregistrare se va folosi pentru a decide in cazul persoanelor de pe aceeasi pozitie.

24. RAPORTUL DE ZBOR

Se va trimite automat un raport de zbor (vezi ANEXA 4) la fiecare decolare la urmatoarele adrese SITA:
MIROOBJ - MIRKKBJ - MIRCCBJ - MIRDIBJ - MIRDKBJ - DJEKKBJ - TUNOOBJ - TUNKKBJ

25. LISTA DE CONTACTE NOUVELAIR

Vezi ANEXA 1

ANEXA 1: LISTA DE CONTACTE LEGATE DE ACTIVITATEA NOUVELAIR

LISTA DE CONTACTE LEGATE DE ACTIVITATEA NOUVELAIR


ADRESA SEDIULUI: ZONA TURISTICA - DKHILA
5065 MONASTIR
TEL: +216 73 520 600 FAX: + 216 73 520 650

FUNCTIONARE(24H): SITA : MIROOBJ TEL: + 216 73 520 690/600 FAX: +216 73 520 682
e-mail: operations@NOUVELAIR.com.tn

PUNCTE DE ESCALA:

- SKANES -MONASTIR:

MANAGER AEROPORT: SITA : MIRKKBJ TEL: +216 73 520 280
FAX: +216 73 521 777
e-mail: coordination@NOUVELAIR.com.tn


RECLAMATII BAGAJE PIERDUTE SI RECUPERATE: SITA:MIRLLBJ TEL: +216 73 521300
Posta: 7160
FAX: + 216 73 521 777
e-mail: bagages@NOUVELAIR.com.tn

- TUNISIA - CARTAGINA
MANAGER AEROPORT : SITA : TUNKKBJ TEL: +216 71 750 232
TEL : + 216 71 755 000 / Post: 3660
FAX: + 216 71 750 232
e-mail: coordination@NOUVELAIR.com.tn

- DJERBA-ZARZIS:
MANAGER AEROPORT: SITA: DJEKKBJ TEL: +216 75 651 183/650 233 / Post: 52 31/5247
FAX: +216 75 651 183
e-mail: coordination@NOUVELAIR.com.tn

Pentru toate mesajele LDM SI MVT, va rugam apelati MIRDIBJ - MIRPGBJ - MIRKKBJ - MIROOBJ


ANEXA 2: BAGAJE DISPARUTE

Serviciu Operare la Sol

………….Data……………

Doamnelor, Domnilor,

Va rugam sa primiti sincerele noastre scuze pentru ca nu v-ati recuperat bagajele si pentru orice inconvenient care reiese din aceasta situatie. Vom actiona imediat pentru recuperarea bagajului dumneavoastra.

Daca problema nu va fi solutionata in 5 zile, va recomandam sa trimiteti urmatoarele documente la Biroul Central pentru Bagaje al liniei aeriene.
· Raportul privind disparitia bunurilor
· Biletele de calatorie
· Identificator bagaje
· O scrisoare care sa solicite compensatia
· Daca este cazul, chitanta pentru excedentul de bagaj

Documentele trebuie trimise la : NOUVELAIR TUNISIA
SERVICIUL LITIGII BAGAJE
ZONA TURISTICA DKHILA
MONASTIR 5065 TUNISIA

In cazul in care bagajul dumneavoastra este acoperit cu o asigurare de bunuri, va rugam sa informati asiguratorul care la randul sau ne va contacta.

NOUVELAIR isi cere scuze din nou pentru orice inconvenient care v-a fost creeat.

Tel: sediu: 216 73 520 600 Aerroport Monastir : 216 73 521 300 post 71 60
Fax: 216 73 521 777
e-mail: bagages@NOUVELAIR.com.tn
Numele agentului:

ANEXA 3: BAGAJELE DETERIORATE

Serviciu Operare la Sol


………….Data……………
Doamnelor, Domnilor,

BAGAJE DETERIORATE

Ne pare rau pentru inconvenientele cauzate de deteriorarea bagajelor dumneavoastra.

Va rugam sa reparati articolele deteriorate si sa pastrati chitanta impreuna cu toate documentele de zbor relevante pentru decontare.

In cazul in care bagajul este foarte deteriorat, va rugam sa intocmiti o declaratie referitor la aceasta chestiune, emisa de un atelier de pielarie si care sa mentioneze vechimea si valoarea articolului deteriorat , pe care sa o trimiteti impreuna cu biletele de calatorie, eticheta de bagaj, raportul privind daunele precum si o scrisoare prin care solicita despagubiri la urmatoarea adresa:

NOUVELAIR TUNISIA
SERVICIU LITIGII BAGAJE
ZONA TURISTICA DKHILA
MONASTIR 5065
TUNISIA
In cazul in care bagajul dumneavoastra este acoperit cu o asigurare de bunuri, va rugam sa informati asiguratorul care la randul sau ne va contacta.

NOUVELAIR isi cere scuze din nou pentru orice inconvenient care v-a fost creeat.

Bagaje Pierdute si Recuperate
NOUVELAIR Tunisia
Tel: sediu: 216 73 520 600 Aeroportul Monastir: 216 73 521 300 post 71 60
e-mail: bagages@NOUVELAIR.com.tn
Fax: 216 73 521 777

  back to top
Site-uri in reteaua InfoTravelRomania:
oferte litoral Romania litoral Grecia litoral Bulgaria litoral Turcia oferte cazare Ungaria InfoTraveRomania Blog
vacante Italia litoral Spania vacante Austria litoral Malta, oferte vacante Malta InfoTraveRomania .com
Oferte all inclusive de pe litoral Bulgaria 2024 pentru o vacanta la mare. Oferte litoral Bulgaria 2024; Vacanta Bulgaria; Sejur Bulgaria Nisipurile de Aur; Constantin si Elena; Sunny Beach; Obzor; Albena; Elenite; Pomorie; Nessebar | oferte vacante Grecia
Contact portal turism InfoTravelRomania: 0723 286 309 | office [@] infotravelromania.ro |