Sistem audio ghizi de inchiriat

Suche Tourismus News

  • Kategorie


InfoTravelRomania platforma turism

AGI - Asociatia Ghizilor InfoTravelRomania

Acasa - Stiri turism - Romania se promoveaza la Londra

Romania se promoveaza la Londra

romana english italiana deutsch espanol francaise magyar rusa
Kategorie: Incoming Romania
Romania se promoveaza la Londra
In aceste zile, se desfasoara la Londra unul din cele mai mari si mai importante targuri de turism din lume!

Destinația turistică România își consolidează prezența în Regatul Unit prin participarea la World Travel Market Londra și campania OOH de promovare pe autobuzele din principalele orașe britanice

Turismului (MEAT) intensifică promovarea României ca destinație turistică în Regatul Unit prin participarea la târgul internațional de turism „World Travel Market” (WTM) și printr-o campanie outdoor (OOH) desfășurată pe autobuzele din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. Aceste inițiative se desfășoară simultan în luna noiembrie, în preajma sezonului sărbătorilor de iarnă, și sunt orientate către atragerea turiștilor britanici și a celor internaționali.

MEAT participă, în perioada 5-7 noiembrie a.c., la WTM Londra, un eveniment Business-to-Business (B2B) de referință pentru profesioniștii din domeniul turismului. Standul național al României reunește 35 de co-expozanți, inclusiv tour operatori, hotelieri, asociații și federații de profil și Organizații de Management al Destinației.

În cadrul standului României, co-expozanții au la dispoziție spații dedicate pentru întâlniri B2B și o zonă de conferințe unde vor susține, pe durata celor trei zile de manifestare expozițională, prezentări despre oferta turistică locală. În plus, ansamblul folcloric din Craiova va fi prezent pentru a interacționa cu vizitatorii, în scopul promovării autenticității și tradițiilor românești. De asemenea, Primarul Municipiului Craiova, doamna Lia Olguța Vasilescu, este prezentă pentru a face cunoscută povestea Târgului de Crăciun din Craiova, recunoscut drept unul dintre cele mai frumoase din Europa și clasat pe locul al II-lea în topul European Best Destinations.

Simultan cu prezența la WTM, România derulează în perioada 4 noiembrie – 4 decembrie a.c., o campanie OOH pe autobuzele supraetajate din Londra, Manchester, Birmingham și Liverpool. Campania include, astfel, 150 de autobuze în Greater London, oferind o acoperire estimată de 51,1% din populația Londrei, cu un impact de peste 16 milioane de impresii. Alte 50 de autobuze vor traversa Centrul Londrei, generând un estimat de aproximativ 5,6 milioane de vizualizări. În Manchester, Birmingham și Liverpool, campania se derulează pe 50 de autobuze regionale, asigurând o rată de acoperire de 4,41% la nivel național. Acțiunea, care poartă mesajul „Hop on board to Romania” va beneficia, astfel, de o vizibilitate extinsă, amplificată de aglomerația urbană și de audiența diversificată din aceste orașe.

Regatul Unit se numără printre principalele piețe de interes pentru turismul românesc. Conform estimărilor pentru anul curent, britanicii vor realiza peste 97 de milioane de călătorii internaționale, cheltuielile urmând să atingă 90,46 miliarde de dolari. Interesul lor față de România a crescut constant în ultimii ani, în perioada 2007-2017 destinația noastră înregistrând cel mai mare ritm de creștere în opțiunile acestora de vacanță, cu o revenire spectaculoasă în 2022, atunci când a fost atinsă o creștere de 280% față de 2021. Trendul crescător s-a menținut și în 2023, cu o creștere de 26,5%. În general, turiștii britanici sunt atrași de diversitatea peisajelor naturale, de turismul cultural și de oferta de city-break, precum și de conectivitatea aeriană optimizată între cele două țări.

Informații de background:
Prin intermediul schemei de ajutor de minimis aprobată prin Ordinul nr. 330/2023, cheltuielile operatorilor economici, prezenți în standul României de la WTM Londra, sunt acoperite în totalitate, în ceea ce privește taxa de participare, închirierea spațiului și personalizarea desk-urilor. De asemenea, MEAT suportă 50% din costurile de transport extern pentru câte un reprezentant al fiecărui operator economic, cu condiția ca această sumă să nu depășească 500 de euro, precum și 50% din prețul primei nopți de cazare, la nivelul baremelor stabilite pentru instituțiile publice.

............................
Bulgaria: 7, 2 mil de locuitori și 7 mil turiști/ an, din care 1 mil sunt romani! (pe primul loc).
Grecia: 10 mil locuitori și 21 mil de turiști/ an din care 5 doar in Atena.
Ungaria: 10 mil de locuitori și 10 mil turiști/ an.
Franța: 64 mil de locuitori și 85 mil de turiști din care 16 mil doar in Paris.
Portugalia: 10 mil de locuitori și 8 mil de turiști pe an.
Romania: 22 mil de locuitori și 3 mil de turiști străini/ an conform INS. In realitate sunt undeva la 5 mil de turiști/ an.

Stam prost la promovare, infrastructura, toalete, parcări de autocare, mai multe evenimente.

Datum Nachrichten: 6 noiembrie 2024
Kategorie: Incoming Romania
Autor: InfoTravelRomania
Quelle: InfoTravelRomania

Kommentare auf der Seite: