infotravelromania.ro
Motto: Unde informatia conteaza !.. |
Acasa | Asociatii
turism | Linkuri
turism | Stiri | Targuri
turism | Reviste
turism | Hoteluri
Bucuresti | Fotografii
|   Agentie turism |Asigurari medicale | Companii autocar | Companii aeriene | Spatiul Schengen | Pasaport |   Facultati turism | Cursuri turism | Bibliografie | Birouri turism | Centre de informare | Manifestari/expo | Chestionar | Contact
|
Cauta |
  Editorial | http://stiri.rol.ro/turism.html |
|
Ultimele
stiri din turismul romanesc AU INCEPUT INSCRIERILE PENTRU TARGUL DE TURISM!!!..
Lista de asteptare va cuprinde numele firmelor care au completat formularul de comanda fara a achita taxa de inscriere. Aceste firme vor fi mentinute pe lista de asteptare timp de maxim 5 zile lucratoare; daca in acest interval nu se va fi achitat taxa aferenta, numele firmelor aflate in aceasta situatie vor fi eliminate din prezenta lista. NOTA BENE:
Completarea formularului de comanda nu garanteaza rezervarea primei optiuni exprimate. Alocarea spatiilor expozitionale se face in conformitate cu urmatoarele criterii:
- in ordinea transmiterii optiunilor de stand (prin completarea formularului de comanda) si in ordinea efectuarii platii
- suprafata mare are prioritate in fata suprafetei mici
- in cazul in care doua firme doresc acelasi spatiu (avand formularul completat si taxa achitata in aceeasi zi) decizia de repartizare se va face in functie de vechime, istorie, notorietate, membru cotizant ANAT
Drept de preemptiune
Firmele participante la editia din 18-21 martie 2010 a Targului International de Turism - Holiday Market beneficiaza de drept de preemptiune in alegerea spatiului expozitional pana la data de 15 iunie 2010. Dupa aceasta data spatiile expozitionale vor fi alocate in conformitate cu criteriile de mai sus.Data publicarii: 13 august 2010 FEDERATIA PATRONATELOR DIN TURISMUL ROMANESC COMUNICAT Acesta initiativa se bucura de sprijinul proprietarilor de structuri hoteliere de pe litoral si de cel al agentiilor de turism care valorifica oferta hotelierilor. Din informatiile pe care le detinem rezulta ca programul are succes, locurile fiind contractate in totalitate de catre agentii. Tarifele pentru oferta speciala pentru 6 nopti de cazare (TVA inclus 9%) sunt:
“O saptamana la mare” este un program al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc si face parte din programul national „Turist in Romania” al Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului. Locurile de cazare incluse in acest program se adreseaza tuturor categoriilor de turisti romani, iar vanzarea se va face conform principiului “ primul venit, primul servit”. Pana acum sunt inscrise in program 38 de hoteluri din toate statiunile de pe litoral, care pun la dispozitie un numar de 5.954 de locuri pe serie. Aceste locuri vor fi vandute in peste 50 de agentii din toata tara, ceea ce inseamna ca la sfarsit de sezon estival 2010 cel putin 24.000 de turisti vor putea beneficia de vacante pe litoral la tarife reduse. Detaliile privind hotelurile si agentiile incluse in acest program se vor gasi pe site-ul www.fptr.org incepand cu data de 16 august 2010. Daniel Vasilescu
FEDERATIA PATRONATELOR DIN TURISMUL ROMANESC
Data publicarii: 12 august 2010 COMUNICAT DE PRESA Situatia economica dificila din ultima perioada a scazut puterea de cumparare a romanilor pentru vacante, ceea ce impune consolidarea mediului privat din turism pentru a crea strategii si parteneriate eficiente. Pentru a veni in sprijinul celor care doresc sa-si petreaca vacanta sau sa efectueze un tratament chiar in aceste conditii economice, detinatorii de spatii de cazare (hotelieri, pensiuni rurale, etc.) si agentiile de turism au lansat o serie de oferte speciale. Dorind sa promoveze aceste oferte si sa informeze cat mai bine clientela potentiala asupra posibilitatilor de vacanta, trei asociatii din turism - ANAT, ANTREC si OPTBR - au decis sa sprijine membrii sai si sa semneze Protocoale de colaborare pentru promovarea destinatiilor romanesti; se consolideaza astfel parteneriatele intre agentiile de turism si prestatorii de servicii din zona balneara si turismul rural. Protocoalele bilaterale, a caror semnare oficiala a avut loc ieri, la hotelul Aro-Palace, Brasov, ora 12.00, sala Belvedere etaj 8, constituie un instrument util de sustinere reciproca a campaniilor si initiativelor proprii, a evenimentelor organizate de fiecare asociatie. „Momentul de astazi este unul istoric in miscarea asociativa din turismul romanesc. Semnarea celor doua protocoale inseamna pentru ANAT consolidarea parteneriatelor traditionale cu hotelierii din statiunile balneare si cu proprietarii de pensiuni agroturistice. ANAT se dovedeste inca o data si un liant intre asociatiile si patronatele care activeaza in turismul romanesc”, a precizat Corina Martin, presedintele ANAT. “Trebuie sa strangem randurile in mediul privat. Consideram ca 20 de ani de neglijenta ai statului roman fata de turismul romanesc ar trebui sa ne determine in acest moment sa fim uniti, sa stim sa ne reprezentam interesele impreuna”, a mai adaugat liderul ANAT. Printre programele inscrise in campania comuna se numara ofertele speciale „Inscrieri Timpurii 2011”, „Vacanta la tara”, „Zile gratuite de vacanta”, „O saptamana de refacere in statiunile balneare”, „Decada balneara”, „Hai la bai!”, „Vacante speciale de evenimente” adresate celor care aloca un buget minim pentru petrecerea unui concediu de refacere intr-o statiune balneara sau la o pensiune rurala. ANAT - Corina MARTIN Data publicarii: 12 august 2010 Studiu de piata Agentii de turism din Romania si Europa Centrala 2010 COMUNICAT DE PRESA
- Romania: 24 verificari in 6 agentii: Christian Tour, Eurolines, Eximtur, Filadelfia Turism, Paralela 45, Perfect Tour, Pe parcursul vizitelor, atat cunostintele angajatilor si modalitatea de transmitere a acestora au fost verificate (daca au fost usor de inteles, daca au fost incurajati clientii sa faca o achizitie sau doar li s-au prezentat niste informatii din cataloage sau dintr-un calculator), cat si politetea lor fata de clienti. Clasamentul agentiilor de turism din Romania Romanii au laudat Eurolines cu privire la servirea clientilor – aceasta agentie a obtinut 88.4% din voturi. Locul doi in aceasta categorie a fost obtinut de Perfect Tour cu un rezultat de 78.9%, iar a treia nota a fost acordata la Paralelea 45 – 73.6%. Cand vorbim despre fidelizarea clientilor, cel mai bun rezultat in Romania l-a avut Christian Tour – 80% dintre respondenti au avut comentarii pozitive. Eurolines s-a clasat al doilea (75%), iar locul trei l-au impartit – Paralela 45 si Eximtur – cu 61% fiecare. Deci, unde merita sa mergi sa faci o achizitie? Cele mai multe comentarii pozitive au fost atribuite la Eurolines din Arad, Bulevadrul Revolutiei – 98.4% satisfactie! 98.3% castiga de asemenea Eurolines, dar din Bucuresti, Calea Vitan si locul trei este luat de Christian Tour din Iasi, Bd. Stefan cel Mare si Sfant.
Clientii din Romania nu au apreciat deloc acest gen de scapari:
In ceea ce priveste criteriu care se ocupa de aspect, Ungaria a fost declarata castigatoare, cu un rezultat de 89.6%, locul doi a fost atribuit Republicii Cehe (87.7%), trei Slovacia (87.7%). Polonia s-a clasat a patra cu 83.1% clienti multumiti, iar Romania (79.2%) si Bulgaria (75.4%) au avut cele mai slabe rezultate. Media in aceasta categorie s-a situate la nivelul 83.9%. Daca ne luam dupa notele acordate de Clientii misteriosi, ne putem baza pe cea mai buna servire a clientilor in Slovacia (84.1%) si Ungaria (79.7%). Polonia s-a clasat a treia (76%), pe locul patru Republica Ceha (75.8%), cinci Bulgaria (73.3%), iar pe sase, cea din urma, Romania (65%). Media in aceasta categorie s-a situate in jurul valorii de 75.8%. Fidelizarea clientilor, este cel mai important criteriu al agentiilor de turism din Cehia (80%), un pic mai slab se situeaza Slovacia (79%). Locul trei este luat de Ungaria (76%), iar Polonia se situeaza pe patru (73.2%). Ultimele pozitii au fost ocupate de Bulgaria, cu 64.8% si Romania cu – 56.5%. Rezultatul mediu a fost de 72.4%. International Service Check prin intermediul cumparaturilor misterioase, realizeaza studii de piata, de mai multe ori pe an, in cadrul celor mai populare domenii de achizitii pentru clienti. Speram ca aceste rezultate sunt un prim pas spre imbunatatirea servirii clientilor in orice domeniu, nu doar in acesta. Data publicarii: 11 august 2010Sursa: INTERNATIONAL SERVICE CHECK Multisearch AG / Robi Kulcsar Project Manager Romania ************************************************** R.Kulcsar@internationalservicecheck.com www.internationalservicecheck.com ************************************************** Record de turisti la Viena, Romania iese insa din top 10
Bilantul primei jumatati de an este dealtfel un adevarat succes pentru turismul vienez. Cu 4,8 milioane nopti de cazare din ianuarie pana in iunie 2010 a fost depasit cu 12,9% rezultatul anului precedent pentru aceeasi perioada si cu 4,9% rezultatul record de pana acum, inregistart in 2008. Incasarile nete din noptile de cazare se ridica in perioada ianuarie-mai 2010 la un total de 162,6 milioane euro, cu 9,1% mai mult decat in aceeasi perioada din 2009. „Inca de anul trecut mi-am exprimat parerea ca turismul din marile orase va resimti primul efectele crizei mondiale, dar si ca va fi primul care se va redresa, in momentul in care lucrurile vor incepe din nou sa mearga in sens ascendent, iar Viena a demonstrat acest lucru“, explica Norbert Kettner, directorul WienTourismus. Data publicarii: 11 august 2010 TURNIRUL CETATIILOR MEDIEVALE 14 - 15 August, BRAN TURNIR CU CAI INTRAREA LIBERA Data publicarii: 10 august 2010 LANSAREA ALBUMULUI „CONSTANŢA PRIMUL PAS IN LUNGA TA CALATORIE” Conferinta de presa Royal Caribbean International Cu aceasta ocazie, Vicepresedintele companiei dl Rama REBBAPRAGADA si Directorul Regional dna HELEN BECK au organizat o conferinta de presa in 03 august 2010 ora 19.00 la Hotel CAPITAL PLAZA din Bucuresti. Invitatii prezenti au avut ocazia sa puna intrebari despre piata croazierelor in Romania. S-a deschis INFOTUR BAILE TUSNAD – sursa sigura de informatii turistice Biroul de informatii turistice INFOTUR si-a deschis portile pentru a oferi informatii de prima mana, in timp real despre statiune, imprejurimi, evenimente si unitati de cazare si alimentatie publica din Baile Tusnad.
ANAT se muta intr-un nou sediu! Udrea a lansat azi brandul turistic al Romaniei Brandul a fost lansat in prezenta a catorva sute de persoane, majoritatea romani. Lansarea imaginii si logo-ului brandului a fost precedata de un concert al naistului Gheorghe Zamfir, care si-a inceput recitalul cu doua piese din repertoriul international, "Lonely Shepherd" si "El condor pasa". Dupa acestea au urmat cateva doine, fara acompaniament, recitalul incheindu-se cu "Ciocarlia". Brandul invita la explorarea "gradinii carpatice" in culori vii, predominant nuante de verde, dar si albastru, galben si portocaliu. In centrul logoului apare scris "Romania" intr-un font rotund, parca scris de mana, fiecare litera fiind colorata in doua-trei nuante de verde. Semnul diacritic al literei "a" este colorat cu nuante de galben si portocaliu. Deasupra brandului, in partea dreapta, apare un element grafic asemanator unei frunze de-a lungul unei ape curgatoare. Sloganul "explore the Carpathian garden" este plasat in partea de jos a imaginii, scris intr-un font mai comun, de culoare verde si inclinat spre dreapta. Fundalul este alb, fara alte elemente distinctive. Brandul a fost lansat cu ocazia zilei nationale a Romaniei la Expozitia Mondiala 2010, organizata la Shanghai. Sursa: www.touristica.ro
Biletele se pot procura de la Castelul Bran. PARTICIPA SI TU LA CONCURS! CASTIGA UN APARAT FOTO! 21.07.2010 Sambata, 17 iulie a avut loc intalnirea Comisiei de Turism Intern si Incoming ANAT in statiunea Mamaia. Printre subiectele aflate pe ordinea de zi s-au remarcat situatia vanzarilor inregistrate de agentiile de turism membre ANAT in semestrul I al anului 2010, lansarea unor noi programe speciale, dar si promovarea celor deja existente, pentru ca turistul roman sa poata beneficia de ofertele cele mai bune in raport cu puterea de cumparare din prezent. In medie, agentiile de turism au inregistrat scaderi de pana la 20% in primul semestru al anului 2010, pentru vanzarile pe segmentul turism intern fata de aceeasi perioada a anului 2009. Deoarece in prezent, turismul intern traverseaza o perioada mai putin favorabila, principala cauza fiind scaderile inregistrate in vanzarile de vacante in Romania din ultima perioada, au fost analizate noi propuneri pentru a veni in intampinarea consumatorilor de turism din Romania. In acest sens s-a propus lansarea a doua noi programe speciale „Supliment la masa“ (cei care cumpara un bilet de vacanta in Romania pentru perioada 16.07-15.08 care include si serviciul de masa, primesc un supliment la acest serviciu; ex: platesti masa 45 lei/zi si primesti 50lei/zi) si „Copiii merg gratis la mare“ (copiii care au varsta pana in 12 ani beneficiaza de aceleasi servicii ca si cele ale parintilor fara a se percepe o suma de bani in plus). “Vacanta in tara mea. 2010 anul ofertelor speciale“- proiect realizat de ANAT in parteneriat cu hotelierii si cu celelalte asociatii patronale din turism- a fost un colac de salvare pentru turismul romanesc in anul 2010. Ofertele speciale, incluse in acest proiect, au inregistrat vanzari mari, avand in vedere situatia economica din acest an. „Inscrieri timpurii“ este unul dintre programele care a inregistrat o crestere de 40% privind pachetele vandute in 2010 fata de cele vandute in 2009, „Litoralul pentru toti“, subprogram integrat in programul „Mini preturi de vacanta“, a inregistrat de asemenea o usoara crestere. Reamintim ofertele speciale care sunt disponibile in aceasta perioada si pot fi achizitionate doar prin intermediul agentiilor de turism membre ANAT:
Decada balneara: 15 ianuarie- 30 aprilie, prelungit pana la 31 august (sejur 9 nopti cazare, 3 mese/zi, 2 proceduri/zi de tratament si o consultatie medicala.)
Pentru detalii despre toate aceste oferte speciale, va rugam sa accesati site-ul www.anat.ro.
Cristina Hobjila Sursa: ANAT Comunicat de presa Comitetul Director al Federatiei Patronatelor din Turismul Romanesc face cunoscut tuturor celor interesati ca pentru orice informatie legata de activitatea Federatiei, este imputernicit a da relatii numai domnul Daniel Vasilescu – Presedintele F.P.T.R. Cu deosebita consideratie, Presedinte, Sursa: FPTR ALBENA A LANSAT O NOUA STATIUNE PENTRU PIATA ROMANEASCA: PRIMORSKO CLUB * Statiunea este situata in sudul Litoralului bulgaresc * Albena va investi 100 de milioane de euro pentru modernizarea resortului Primorsko * Litoralul Marii Negre este foarte solicitat in acest an atat pentru Romania, cat si pentru Bulgaria Bulgaria ramane, in aceasta perioada de criza, o destinatie solicitata de romani, dupa ce inregistrase un veritabil boom in 2006 si 2007 pentru turismul de litoral si in 2008 pentru turismul montan. Litoralul bulgaresc, fiind situat la doar 3 -5 ore de mers cu automobilul din Bucuresti, este la ora actuala cea mai accesibila destinatie externa de vara, fiind prima optiune externa a romanilor, ca numar de turisti. Statiunea externa numarul unu pentru piata romaneasca este Albena. Aceasta a primit anul precedent peste 55.000 de turisti romani, iar pentru acest an se preconizeaza o cifra similara. De altfel, aproape 30% dintre turistii Albenei sunt romani! Tinand cont de cererea foarte mare pentru Albena, din acest an, societatea care administreaza statiunea externa favorita a romanilor va introduce pentru piata noastra o alternativa: statiunea Primorsko Club, aflata in sudul Bulgariei, langa localitatea Primorsko. Primorsko este o statiune de vacanta si reprezinta aproximativ jumatate din spatiul pe care il ocupa Albena, intinzandu-se pe o suprafata de 600 de hectare. Potrivit conducerii societatii Albena, aceasta va investi in urmatorii 3-5 ani aproximativ 100 de milioane euro pentru renovari, imbunatatirea infrastructurii si constructia de noi hoteluri. Primorsko are o plaja mare, de calitate si este inconjurata de o padure, aflandu-se in mijlocul naturii. “Vrem sa transformam Primorsko in cel mai bun resort din Bulgaria, practic statiunea secolului 21. Zona are un potential natural foarte ridicat. Este nepoluata, foarte curata, cu conditii climatice foarte propice”, considera Dl. Krassimir Stanev, directorul executiv al societatii Albena. Cea mai mare structura de cazare din Primorsko Club este hotelul Les Magnolias, de 4 stele in regim all inclusive, unde, la ora actuala, peste 70% dintre turisti sunt francezi. Acesta reprezinta o oaza de confort si ambianta placuta in mijlocul dunelor de nisip unice, reunite cu vegetatia padurii. O distanta de 200 metri desparte hotelul de plaja, lasand o zona de parc cu ierburi exotice. Complexul are si un Centrul Spa, unde sarea de mare, apa minerala si namolul se folosesc in tratarea unui numar mare de boli. Tratamentul se face sub stricta supraveghere a personalului foarte bine pregatit si calificat. Tot aici se mai gaseste un centru de infrumusetare, coafor, sala de fitness, sauna, solar si o piscina exterioara cu o sectiune pentru copii, precum si o piscina acoperita. De asemenea, Primorsko Club are vile de 2 si 3 stele, care ofera toate conditiile de confort, situate intr-un cadru natural deosebit. In curand, si clientii acestor vile vor beneficia de servicii all inclusive. Primorsko Club se afla deja in oferta agentiilor de turism specializate pe Bulgaria. Primorsko este un oras mic, cu aproximativ 3000 locuitori, situat la 52 km sud de Burgas. Aeroportul International din Burgas pune la dispozitie zboruri regulate, oferind in acelasi timp si transportul direct catre statiune printr-o retea de drumuri bine dezvoltata. La 1-2 km (5 km) sud de oras se afla Primorsko Club - un oras de vacanta tipic pentru tineri dar si pentru familisti, cu o multime de vile, bungalouri, hoteluri, baruri, discoteci si terenuri de sport variate. Pentru alte amanunte, www.albena.bg COMUNICAT DE PRESA 14 IULIE 2010 Peste 1.000.000 pliante gratuite pentru Litoralul Romanesc si Delta Dunarii „i-Tour” este un program de informare turistica dezvoltat la scara nationala, initiat in 2005 de Groove Hour, iar in 2010 el vine cu cea mai ampla campanie de informare turistica realizata pana acum. Anul acesta, prin „i-Tour”, au fost tiparite peste 1.000.000 de pliante de informare turistica ce sunt diseminate in 400 de locatii din zonele de trafic maxim din tara: Litoral, Delta Dunarii si Valea Prahovei. Prin campaniile anuale de informare turistica initiate de „i-Tour” se ating peste 2.000.000 de turisti. Prima initiativa, desfasurata in cadrul parteneriatului cu Asociatia de Promovare Litoral – Delta Dunarii, consta intr-o diseminare mai eficienta a materialelor de informare si promovare a turistilor prin extinderea retelei de displayuri ale agentiei Groove Hour amplasate in hoteluri, cafenele, restaurante, centre de informare turistica, muzee, etc. De asemenea, anul acesta se va recurge si la o raportare a gradului de satisfactie atins de aceasta campanie in randul turistilor si hotelierilor. Campania este gandita astfel incat sa acopere necesarul de materiale de informare turistica pentru persoanele aflate in vacanta pe Litoral si in Delta Dunarii in intervalul mai – septembrie 2010. Alaturi de Groove Hour si Asociatia pentru Promovarea si Dezvoltarea Turismului LITORAL - DELTA DUNARII , in aceasta campanie de informare si promovare turistica, una dintre cele mai mari desfasurate pana acum pe Litoral, sunt implicati parteneri care au inteles importanta promovarii valorilor turistice de patrimoniu national: Jidvei Romania ( Redescopera valorile ! ), Nautic Life, Stefani Pool Technology, Nescafe, Dove, Clear si Cityplex Constanta. Pliantele tiparite cuprind harti ale statiunilor de pe Litoral, harta orasului Constanta, harta orasului Tulcea si a Deltei Dunarii, trasee turistice din Judetul Constanta, obiective turistice din Judetul Constanta, Tulcea si Brasov. Conform rapoartelor Organizatiei Mondiale a Turismului, instabilitatea economica nu reduce dorinta oamenilor de a calatori, dar ii ghideaza catre destinatii mai apropiate de locuinta, catre natura si catre istorie. In aceste conditii consideram esentiala promovarea incrucisata a destinatiilor turistice si a valorilor de patrimoniu din Romania pentru stimularea consumului si cresterea bunastarii regionale. Astfel statiunile montane vor fi promovate in timpul sezonului estival pe Litoral si invers, turistii fiind astfel incurajati sa calatoreasca. „Atractivitatea unei destinttii turistice este direct influentata de oferta turistica – obiective turistice naturale si antropice, pret, calitatea serviciilor, insa primul pas pentru a face cunoscuta o destinatie este informarea potentialilor turisti. In acest context, proiectul i-Tour se dovedeste a fi foarte util intrucat pune la dispozitia acestora un mijloc de informare cu privire la obiectivele turistice, dar si a unui mijloc de orientare – harti ale statiunilor, trasee turistice. In acelasi timp, reteua de distributie (Litoral, Delta Dunarii, Valea Prahovei) permite o promovare incrucisata a destinatiilor – turistii ajunsi pe Valea Prahovei au la dispozitie informatii despre litoral si Delta Dunarii si invers. Pe viitor, ne dorim sa dezvoltam acest proiect impreuna cu celelalte asociatii membre F.A.P.T. – Federatia Asociatiilor de Promovare a Turismului din Romania – Asociatiile Bucovina, Maramures , Sibiu, Sighisoara, Prahova si Gorj – si sa diversificam materialele de informare astfel incat sa acopere nevoia de promovare a destinatiilor turistice si – implicit - sa intensifice circulatia turistica interna.” Declara Corina Martin – Presedinte al Federatiei F.A.P.T. Asociatia de Promovare si Dezvoltare Turistica Brasov despre proiect: “Proiectul i-Tour are un impact favorabil asupra comuniatii locale prin faptul ca raspunde nevoilor de promovare si de punere in valoare a obiectivelor turistice din judetul Brasov. Acest fapt a fost reflectat si in presa locala care a apreciat aceasta initiativa. Distribuirea pliantelor in diferite locatii (peste 400), este o premisa pentru cresterea circulatiei turistice in judetul Brasov prin faptul ca cei care intra in posesia pliantelor pot afla informatii despre obiectivele promovate, cu impact asupra deciziei de vizitare. Speram sa putem colabora si dezvolta in continuare acest parteneriat diversificand aria preocuparilor, realizand in continuare materiale de informare turistica calitative care sa vina in intampinarea nevoilor si asteptarilor turistilor”, declara Ionut Gliga Director al APDT Brasov. Jidvei despre proiect: Nestlé despre proiect: Stefani Pool Technology despre proiect: Groove Hour despre proiect: Corina Martin Dragos Paiu
Presedinte Director Marketing
Federatia F.A.P.T. Groove Hour Sursa: Asociatia de Promovare Litoral – Delta Dunarii COMUNICAT DE PRESA
In prezent economia din Romania trece printr-o perioada foarte dificila. Din ce in ce mai multe pseudo-agentii de turism apar peste noapte si dispar la fel de repede. Avand in vedere faptul ca romanii renunta la foarte multe lucruri pentru a face economii, cumpararea unei vacante de vis reprezinta biletul catre deconectarea mult asteptata in timpul anului. De aceea, este foarte important ca in acest concediu turistul sa primeasca tot ce i s-a promis in momentul in care a achitat un avans sau chiar intreaga suma. Ca urmare a evenimentelor prezentate in mass-media in ultimele zile, referitoare la agentia Your Next Holiday din Timisoara, care a inselat un numar de cca. 50 de turisti, ANAT face urmatoarele precizari: administratorul societatii, Jenica Clapa a ofertat si vandut pe piata turistica din Timisoara, Arad si Cluj, pachete turistice cu destinatia Antalya la jumatate de pret. La plecarile de saptamana trecuta nu a fost imbarcat un grup de turisti, iar saptamana aceasta 20 de persoane au aflat ca nu pot pleca in excursia mult asteptata, intrucat agentia de turism Your Next Holiday nu a platit serviciile catre tour-operator. Atragem atentia turistilor romani sa nu achizitioneze oferte de tip „chilipir“ de la firme fantoma, deoarece asemenea oferte nu au un suport real pe piata turistica. Recomandam turistilor romani sa cumpere pachete de vacanta de la agentii de turism cu istoric si experienta in domeniu. Apartenenta la asociatia patronala ANAT reprezinta o premiza a seriozitatii agentiei si a calitatii serviciilor oferite. De aceea va sfatuim sa alegeti agentiile de turism care au afisat logo-ul ANAT pe usa sediului, precum si bannerul cu sigla ANAT pe site. Este foarte probabil ca in aceasta perioada deosebit de dificila sa mai existe astfel de cazuri, prin urmare suntem preocupati ca romanii sa primeasca vacanta promisa. ANAT, prin intermediul membrilor sai, face eforturi sustinute pentru a oferi romanilor garantia unei vacante perfecte care sa indeplineasca conditiile mult asteptate. Agentiile de turism membre ANAT sunt de incredere, au contracte de asigurare valabile, care ofera turistilor garantia ca nu vor fi inselati. Va invitam sa vizitati site-ul www.anat.ro pentru a afla care sunt agentiile de turism membre ANAT din regiunea in care locuiti. Alin Burcea Cristina Hobjila 01.07.2010 COMUNICAT DE PRESA Desi taxa pe valoare adaugata se va mari cu 5 procente, ajungand la 24% de la 1 iulie, agentiile de turism membre ANAT vor face eforturi sustinute de a proteja tarifele practicate de influenta majorarii TVA, pentru a se adapta puterii de cumparare a turistilor aflata, din pacate, intr-o continua scadere. In pofida situatiei dificile cu care se confrunta Romania in aceasta perioada, romanii doresc in continuare sa calatoreasca, dar nu mai au, fireste, aceeasi putere de cumparare. In contextul crizei, peste care s-au suprapus masurile de austeritate, agentiile de turism membre ANAT anunta ca nu vor majora tarifele pentru vacantele sezonului 2010! Amintim ca agentiile membre ANAT au lansat in acest an cele mai multe oferte speciale din istoria turismului romanesc, destinate vacantelor in Romania, dar si oferte variate de Early Booking pentru destinatiile externe. Invitam turistii romani sa consulte site-ul www.anat.ro, pentru a afla avantajele alegerii unei agentii de turism si pentru a beneficia, astfel, de cele mai bune solutii de vacanta, valabile inclusiv cu plata in rate, in tichete de vacanta, sau online. ANAT avertizeaza ca aceste oferte sunt disponibile exclusiv in agentiile membre ANAT. In prezent, continua programul „ Zile gratuite de vacanta“, prin care turistii care platesc 3 sau 5 nopti de cazare - primesc una sau doua nopti GRATUIT.
Corina Martin Piscina la 200 de metri inaltime, in cel mai scump hotel din lume - GALERIE FOTOCea mai mare piscina aflata la cea mai mare inaltime din lume a fost inaugurata in Singapore. Bazinul este pozitionat la o inaltime de aproximativ 200 de metri deasupra pamantului si este de trei ori mai lung decat o piscina olimpica. Amplasata deasupra celui mai scump complex hotelier din lume, Marina Bay Sands, piscina in forma de barca troneaza pe varfurile a trei hoteluri. "Skypark" este construita peste hotelurile de 55 de etaje, in Singapore, si are 150 de metri lungime. Hotelul, care are 2,560 de camere disponibile la un pret de aproximativ de 400 de euro/camera, a fost inaugurat oficial, ieri, cu un concert al Dianei Ross. Complexul Marina Bay Sands din Singapore a costat 4,85 miliarde de euro. Costul sau il plaseaza pe primul loc in topul celor mai scumpe hoteluri din lume. Pana in prezent, recordul a fost detinut, incepand din 2004, de The Emirates Palace Hotel din Abu Dhabi, cu un cost de 2,44 miliarde de dolari. Sursa stire: http://stiri.rol.ro/piscina-la-200-de-metri-inaltime-in-cel-mai-scump-hotel-din-lume--galerie-foto-628461.html COMUNICAT DE PRESA Zile GRATUITE de vacanta Data publicarii: 24 iunie 2010 Expozitie internationala de morarit-panificatie, cofetarie, gastronomie si HoReCa - Editia a III-a S.C. LIRA COP CREATIVE organizeaza programul de formare profesionala pentru ocupatia SOMELIER (cod C.O.R 512304) in Bucuresti avand o durata de 4 saptamani.Conditie de acces: minim 10 clase si experienta in domeniu /calificare/competente specifice. Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0744 699 500 sau email: liracopcreative@yahoo.com. Carpatair medaliata la Berlin cu IATA Platinum Certificate Tel: 0040 256 300 910
Sursa: CARPATAIR PARTICIPA SI TU LA CONCURS! CASTIGA UN APARAT FOTO! WIZZ AIR ANUNTA O CRESTERE CU 31 % IN PRIMELE CINCI LUNI
Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low fare – low cost din Romania si din Europa Centrala si de Est a transportat 736.000 de pasageri din si spre Romania in primele 5 luni, cu 31% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, cand a inregistrat 562.000 pasageri. Aceasta crestere a consolidat pozitia de lider a companiei in Romania in conditiile unei cote de piata pe segmentul low cost de 46% in luna iunie.“Suntem in grafic pentru a depasi 2 milioane de pasageri transportati din si spre Romania anul acesta. Cresterea de 31% va proveni in mare masura de la cresterea capacitatii de transport din Cluj-Napoca si din Bucuresti si implicit prin noile rute lansate si cresterea frecventelor pentru zborurile de la toate cele 3 baze, inclusiv Timisoara. Bucuresti va totaliza in continuare peste 50% din operatiunile Wizz Air in Romania in ceea ce priveste traficul de pasageri”, a declarat Gyorgy Abran, Director Comercial Wizz Air. Incepand cu aceasta vara Wizz Air aloca doua aeronave A320 complet noi bazelor din Romania, una fiind deja operationala in Cluj incepand cu 12 iunie, iar a doua urmand sa ajunga la Bucuresti pe 26 iunie. Noile aeronave vor creste flota din Romania la opt unitati si vor facilita aproximativ 70 de noi locuri de munca (piloti si echipaj). Odata cu acestia, echipa Wizz Air din Romania va creste la peste 290 de persoane in 2010. Vara aceasta marcheaza totodata startul mai multor curse ale companiei din Bucuresti si Cluj-Napoca:
Anterior anul acesta, in martie, Wizz Air a lansat zboruri din Cluj-Napoca spre Cuneo – Torino si Pisa si din Timisoara spre Forli – Bologna. Wizz Air a transportat peste 8,4 milioane de pasageri in ultimele 12 luni, 1,76 milioane dintre acestia calatorind pe rutele din Romania. Flota Wizz Air este compusa in prezent din 32 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 12 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia. Pentru informatii in limba romana va rugam sa contactati Free Communication: Pentru informatii in limbile engleza si maghiara va rugam sa contactati: Carpatair lanseaza programul de fidelizare Carpatair Green Club
Timisoara, 15 iunie 2010: Carpatair, compania aeriana full-service cu hub la Timisoara, lanseaza in luna iunie 2010 programul de fidelizare Carpatair Green Club. Prin acest program compania recompenseaza clientii fideli care aleg in mod constant serviciile Carpatair, cu zboruri gratuite, prioritate la check-in, gratuitati la bagaje suplimentare si ore pe simulatorul de zbor Carpatair, unul dintre cele mai performante aparate de acest tip din Europa de Est. In plus, programul aloca retroactiv puncte de fidelizare pentru toate biletele achizitionate in cursul anului 2010. Prin intermediul programului de fidelizare, la fiecare calatorie cu Carpatair, membrii Clubului obtin un numar de puncte de fidelizare (Green Points), care se calculeaza in functie de distanta si pretul platit pe biletul de avion. Punctele sunt alocate atat pentru biletele Carpatair care au fost achizitionate prin intermediul website-ului Carpatair, cat si pentru cele achizitionate prin Carpatair Call Center sau prin intermediul agentiilor de turism. Pentru familiarizarea pasagerilor cu modalitatea de calcul al punctelor in functie de valoarea biletului achizitionat si de clasa la care se efectueaza zborul, Carpatair a creat un sistem special de calcul online al punctelor, Calculatorul Green Points, ce poate fi accesat la: http://www.carpatair.com/Passenger_Services/Loyalty_programs/Frequent_Flyer_Program/RO/ Sistemul de rezervari Carpatair permite folosirea punctelor acumulate in mod automat la plata viitoarelor bilete de calatorie, in timpul procesului obisnuit de rezervare. Atunci cand clientul va acumula suficiente puncte pentru a achita integral biletele pe care doreste sa le rezerve, sistemul va semnala posibilitatea de a plati sub forma de puncte. In cazul in care numarul de puncte nu este suficient de mare pentru achitarea integrala, optiunea de plata in Green Points nu va aparea in procesul de rezervare.„Componenta inedita a programului nostru de fidelizare este aceea ca oferim pasagerilor nostri posibilitatea de a avea o experienta de prima mana asupra a ceea ce inseamna practic pilotajul unei aeronave. Prin Carpatair Green Club, le oferim posibilitatea de transforma punctele de fidelizare acumulate in ore de zbor pe simulatorul din cadrul scolii noastre de pilotaj Carpatair Flight Training, asistate de instructorii Carpatair. Este o oportunitate unica, de care multi sunt entuziasmati” a declarat Paula Ardelean, Vice-Presedinte Marketing & Vanzari.In plus, punctele acumulate pot fi folosite pentru zboruri gratuite cu Carpatair, atat de catre titularul contului de puncte, cat si de alte persoane, fara nici un fel de restrictii.„Conceptul programului Green Club este acela de a oferi clientilor nostri avantaje cuantificabile care sa recompenseze loialitatea lor. Programul este foarte usor de utilizat, iar sistemul de rezervari a fost perfectionat astfel incat sa vina in sprijinul clientului si sa il anunte efectiv in momentul in care a acumulat suficiente puncte pentru achitarea integrala a urmatorului bilet de avion. Astfel, acesta este scutit de calcularea punctelor acumulate. In plus, pentru a oferi pasagerilor nostri accesibilitate totala la programul Green Club, am creat un program special de calcul ce a fost postat pe site-ul Carpatair, prin care acestia se pot familiariza cu sistemul de calculare al punctelor” adauga Ardelean. Programul Carpatair Green Club vizeaza diferite nivele, pe masura ce clientul acumuleaza un numar tot mai mare de puncte. Ca membru debutant, punctele se acumuleaza pe un Green Club Card, iar pe masura ce numarul lor creste, clientii pot deveni membri Premium sau VIP. Cu fiecare nivel beneficiile devin mai atractive, clientul avand acces la servicii preferentiale acordate exclusiv membrilor.· Sursa: CARPATAIR Wizz Air lanseaza pentru prima data in Romania serviciul WIZZ Taxi Wizz Air, cea mai mare companie aeriana low fare – low cost din Romania si din Europa Centrala si de Est introduce Wizz Taxi, un serviciu care ofera pasagerilor transfer privat de prima clasa, personalizat si low cost de la aeroport catre orice destinatie aflata in limitele orasului. In momentul sosirii, un sofer va astepta pasagerul la aeroport si va oferi transport direct la destinatia dorita. In Bucuresti, serviciul WIZZ Taxi este disponibil la un cost de 76 RON pentru o singura cursa si la 152 RON pentru o cursa dus-intors. Acest serviciu poate fi achizitionat foarte usor in timpul procedurii de rezervare dar si ulterior folosind optiunea de adaugare a unui nou serviciu de pe site-ul wizzair.com sau sunand la call-center-ul Wizz Air. Pasagerii pot opta pentru WIZZ Taxi cu pana la 3 zile inainte de data programata de calatorie. Pretul acestui serviciu este taxat pe masina (de la unul la trei pasageri adulti, sau doi adulti si un copil, sau un adult si doi copii). Serviciul WIZZ Taxi este disponibil in acest moment la aeroporturile din Bucuresti, Dortmund si Sofia. 07 iunie 2010
|
|